Met snelle campagnes in Microsoft Dynamics CRM 365 kunt u activiteiten (zoals emails, telefoongesprekken enz.) aanmaken voor een groep contactpersonen, bedrijven of potentiële klanten. Emails kunnen zonder sjabloon aangemaakt en verzonden worden.
Voorbeeld van een snelle campagne en telefoongesprekken
In het eerste voorbeeld worden telefoongesprekken aangemaakt voor een groep contactpersonen.
Selecteer de records, klik op snelle campagne maken en kies voor geselecteerde records.
De wizard start en het eerste scherm beschrijft de volgende stappen. Klik op volgende en geef de naam op.
In het volgende scherm kiest u de activiteit en de eigenaar.
Vervolgens vult u het onderwerp en eventueel een einddatum in.
Voorbeeld van een snelle campagne en E-mails
In bovenstaand voorbeeld worden de emails direct verzonden. Indien het vakje is uitgevinkt, worden de emails als activiteit bij de contactpersonen klaargezet en kunnen zo eventueel nog bewerkt worden.
Type het onderwerp en de tekst van het bericht, of selecteer een sjabloon en voltooi de wizard.
Deze pagina is bedoeld als lesmateriaal voor de gepersonaliseerde CRM training.