Verhoog de klanttevredenheid door uw beloftes na te komen met ons ticketsysteem voor Office 365. Met deze helpdesk-software, gebaseerd op het Microsoft Power Platform en onderdeel van de Power App CRM voor Microsoft 365, heeft u alle supportaanvragen met gegevens van de klant in één digitaal dossier. In één oogopslag heeft u inzicht in ticketstatussen, einddata en teamverantwoordelijkheden. Deze veelzijdige Power App integreert naadloos met Office 365.
Met dit ticketsysteem voor Office 365 kunt u:
- Uw werkproces rondom supportaanvragen beheren.
- Tickets toewijzen aan servicedeskmedewerkers of teams, eventueel automatisch op basis van vooraf ingestelde criteria.
- Teams creëren voor medewerkers met specifieke kennis van producten of diensten.
- Aanvragen met een hoge prioriteit toewijzen aan een escalatie-team.
- Activiteiten zoals e-mails, taken, afspraken en telefoongesprekken toevoegen aan tickets.
- Alle ontvangen e-mails beheren en beantwoorden met het team-e-mailadres in plaats van persoonlijke postvakken.
- E-mails versturen op basis van sjablonen met standaardteksten en automatisch toegevoegde klantgegevens.
- De voortgang bewaken door middel van statusupdates en meldingen.
- Op de hoogte blijven met aanpasbare dashboards voor real-time analyses.
- Tickets beheren en gebruiken op zowel uw smartphone als tablet.
- Supportaanvragen aanmaken met behulp van Microsoft Forms.
- Velden eenvoudig toevoegen en op formulieren plaatsen.
Ticketsysteem als Power App
Power Apps zijn gebaseerd op het Microsoft Power Platform en kunnen worden geïntegreerd met Office 365, zijn touch-vriendelijk en kunt u uitvoeren op een smartphone of in een webbrowser. Voor uw smartphone of tablet download u de Power Apps Mobile-app vanuit Google Play of App Store, waarmee u offline kan werken.
Een prijsindicatie van een Power Apps abonnement is vanaf € 4,70 per gebruik/app/maand excl. BTW. Voor het ticketsysteem brengen we graag een offerte uit.
Het Power Platform wordt gehost door Microsoft, zodat u zelf geen back-ups hoeft te maken. Uw gegevens zijn altijd beschikbaar en overal toegankelijk.
Ticketsysteem Power App en Office 365
De Power App voor tickets kan worden geïntegreerd met Office 365, zodat gebruikers maar één keer hoeven in te loggen. Met de Outlook cliënt kunt u ontvangen e-mails bij de betreffende contactpersonen en support-aanvragen archiveren. U kunt in Outlook werken met de contactpersonen, taken en afspraken die u in het ticketsysteem heeft aangemaakt. Documenten kunt u bij de records in SharePoint opslaan en de helpdesk Power App kan worden geïntegreerd met Microsoft Teams.