Integratie met Skype en Microsoft Lync
In Microsoft Dynamics 365 CRM Online software zijn alle velden voor telefoonnummers aanklikbaar gemaakt. Gebruikers kunnen rechtstreeks vanuit CRM formulieren, uitgaande gesprekken starten. Telefoongesprek activiteiten worden automatisch aangemaakt zodat snel en eenvoudig gespreksnotities toegevoegd kunnen worden. De Skype- of Lync toepassing dient hiervoor te worden geïnstalleerd op de PC van de gebruiker.
Integratie met telefoniesystemen met TAPI ondersteuning
Met toegevoegde software kan Microsoft Dynamics 365 CRM software gekoppeld worden met telefoniesystemen met TAPI ondersteuning. Inkomende gesprekken (TAPI, Skype, Lync) worden herkend en details van de beller worden weergegeven in een pop-up scherm. Verder ziet u hier gedetailleerde historische gespreksgegevens zoals gespreksduur, richting, telefoonnummer, contactpersoon enz. en kunt u terugbellen, het record van de beller openen of een nieuw record of activiteiten (gespreksnotitie, taak, enz.) aanmaken. Ook kunt u in dit scherm zoeken naar contactpersonen, bedrijven, leads en gebruikers en een gesprek starten.