Microsoft brengt voor Dynamics 365 CRM twee keer per jaar een update uit. In releasewave 2 van 2020 heeft Microsoft, op basis van feedback van klanten, het gebruiksgemak en de werkstromen verbeterd om de productiviteit te verhogen. Vanaf 1 oktober 2020 komen de nieuwe functies beschikbaar.
Suggesties voor kennisartikelen en vergelijkbare klantcases
Helpdesk medewerkers gebruiken vaak verschillende bronnen om klantcases efficiënt op te lossen. Deze omvatten kennisartikelen, samenwerking met andere helpdesk-medewerkers of
experts en het beoordelen van met succes opgeloste vergelijkbare gevallen.
Kennisartikelen met AI helpen helddesk-medewerkers om snel vergelijkbare gevallen en het meest toepasselijke kennisartikel te vinden, de productiviteit van agenten te verhogen en klanten een betere en snellere service te bieden.
Kenmerken
- AI-gestuurde suggesties voor vergelijkbare gevallen en kennisartikelen.
- Een uitgebreid feedbackmechanisme om de aanbeveling continu te verbeteren.
Voeg kennisartikelen toe aan een e-mail
Met de oude webcliënt kunnen agenten die aan e-mails werken, zoeken naar kennisartikelen en ze toevoegen aan een e-mail. Deze mogelijkheid is nu ook beschikbaar in de Unified Interface.
Gebruikers kunnen de Knowledge Base doorzoeken en een voorbeeld van het artikel bekijken, voordat ze hem aan de e-mail toevoegen.