Met deze integratie heeft u direct toegang tot uw modelgestuurde Power Apps vanuit Microsoft Teams. Of u de app nu toevoegt als een tabblad in een team of gebruikt als een persoonlijke app, u kunt profiteren van alle functionaliteiten zonder Teams te hoeven verlaten. Dit maakt uw werk efficiënter, overzichtelijker en sneller, met betere samenwerking en meer controle over uw bedrijfsprocessen
Volg deze stappen om uw Power App aan Teams toe te voegen:
Vanuit Power Apps
- Meld u aan bij Power Apps en selecteer in het menu de optie Apps.
- Zoek de app die u wilt delen in Teams en klik op Meer acties (…).
- Selecteer vervolgens Toevoegen aan Teams om de app te integreren.
Selecteer Toevoegen om de app toe te voegen als een persoonlijke app. Wilt u de app binnen een bestaand kanaal of gesprek toevoegen? Kies dan voor Toevoegen aan een team of Toevoegen aan een chat om de app als een tabblad te integreren. Hierdoor kunt u de app eenvoudig gebruiken binnen de context van uw team of gesprek, wat de samenwerking en toegang tot informatie vereenvoudigt.
Selecteer het Team en het kanaal en klik dan op Tab instellen en in het volgende scherm op Opslaan.
Het tabblad ‘CRM voor Office 365’ is automatisch aangemaakt in het bestaande kanaal ‘Algemeen’ van het team ‘Power Apps’. Dit tabblad biedt directe toegang tot de CRM-functionaliteiten, zoals het beheren van klantgegevens, het volgen van leads, en het analyseren van verkoopactiviteiten.
Een Power App die u als persoonlijke app hebt toegevoegd in Microsoft Teams, kan in een volledig scherm worden weergegeven.
Vanuit Microsoft Teams
Een alternatieve methode voor een Power Apps Teams integratie: Klik in een Team of Chat op het + symbool om een nieuw tabblad toe te voegen. Selecteer vervolgens Power Apps uit de lijst om uw app toe te voegen.
Selecteer Modelgestuurde apps.
Selecteer uw Modelgestuurde app en klik op Opslaan.
Met CRM voor Microsoft 365 kunt u eenvoudig contactpersonen, verkoopkansen en supportaanvragen beheren, allemaal binnen de vertrouwde Microsoft-omgeving. Deze krachtige app stelt uw sales- en supportteams in staat om klantgegevens centraal op te slaan en te beheren, waardoor uw processen efficiënter verlopen. U kunt verkoopkansen vanaf het eerste contact tot aan de uiteindelijke deal volgen, met real-time inzicht in de voortgang. Supportaanvragen worden snel geregistreerd, waardoor uw teams efficiënter kunnen werken. Dankzij de integratie met andere Office 365-applicaties wordt samenwerking binnen uw organisatie vereenvoudigd, wat zorgt voor betere besluitvorming en een gestroomlijnde workflow.