CRM voor Microsoft 365 is een gebruiksvriendelijk en krachtig CRM-systeem met een handige invoegtoepassing voor Outlook. Onze app is gebouwd op het Microsoft Power Platform en is naadloos integreerbaar met Microsoft 365.
CRM voor Microsoft 365 is specifiek ontworpen voor organisaties en afdelingen die een snel en eenvoudig te implementeren CRM-systeem binnen Microsoft 365 zoeken, zonder de uitgebreide functionaliteiten van Dynamics 365. U kunt bedrijfsgegevens, contactpersonen, verkoopkansen en supportaanvragen vastleggen en eenvoudig delen met uw collega’s.
De software is uitbreidbaar met CRM Powerapps voor projectmanagement, urenregistratie en lead management. Bovendien is er een beschikbare module waarmee u orders kunt beheren en factureren.
De functionaliteiten van CRM voor Microsoft 365
- De CRM Power App werkt met de Dynamics 365 App voor Outlook en installatie van software is niet nodig.
- U kunt aan een bedrijf meerdere contactpersonen, verkoopkansen en supportaanvragen koppelen.
- Alle activiteiten, zoals e-mails, vergaderingen, telefoongesprekken, bezoekverslagen, notities, taken en bestanden worden overzichtelijk weergegeven bij uw klantendossiers.
- Contactpersonen in CRM voor Microsoft 365 kunnen automatisch als Outlook-contactpersonen worden aangemaakt, waarbij wijzigingen tussen Outlook en de Power App worden gesynchroniseerd.
- Bij het selecteren of openen van een ontvangen e-mail, verschijnen de gegevens van de contactpersoon in een deelvenster van de Dynamics 365 App voor Outlook. Onbekende afzenders kunnen eenvoudig worden toegevoegd als contactpersoon.
- U kunt taken met herinneringsdatum koppelen aan contactpersonen, bedrijven, verkoopkansen en aanvragen.
- Met de mobiele app heeft u voorafgaand aan afspraken toegang tot de recentste klantgegevens en kunt u na afloop van het gesprek notities toevoegen.
- U houdt de voortgang van verkoopkansen bij aan de hand van overzichten en velden voor status, geschatte omzet en sluitingsdatum.
- Met realtime dashboards krijgt u inzicht in verkoopprestaties, trends, supportaanvragen en klantgedrag, waardoor u sneller en effectiever kunt beslissen.
- U kunt eenvoudig ontbrekende velden en tabellen toevoegen die passen bij uw werkproces.
- Alle gegevens worden veilig opgeslagen in de Microsoft Cloud; u hoeft zelf geen back-ups te maken.
De voordelen van CRM Powerapps met Microsoft 365 integratie
- Er hoeft slechts één keer te worden ingelogd door gebruikers.
- De CRM Power App is toegankelijk via de Microsoft 365 startpagina.
- De Dynamics 365 App voor Outlook biedt de mogelijkheid om verzonden en ontvangen e-mails bij records in CRM voor Microsoft 365 op te slaan.
- E-mails verzonden vanuit de Power App zijn zichtbaar in uw Outlook-map “Verzonden items”.
- Taken en afspraken worden gesynchroniseerd naar Outlook. Van taken met een einddatum krijgt u een herinnering.
- Vanuit uw Outlook-agenda kunt u afspraken koppelen aan een record in de CRM Power App.
- Contactpersonen kunnen worden gesynchroniseerd naar Outlook en zijn beschikbaar op uw Smartphone en in Microsoft Teams.
- De CRM Power App kan worden toegevoegd aan een kanaal in Microsoft Teams.
- Documenten kunnen worden opgeslagen bij de records in SharePoint.
- Gegevens kunnen geëxporteerd worden naar een dynamisch Excel-werkblad of dynamische draaitabel. Bij het opnieuw openen van het werkblad wordt de informatie automatisch ververst.
Power Platform
Voor een Power Apps abonnement geldt een prijsindicatie vanaf € 4,70 per gebruiker per app per maand, exclusief BTW. Voor CRM voor Microsoft 365 en de bijbehorende implementatie brengen we graag een offerte uit.
Het Power Platform wordt gehost door Microsoft, waardoor het niet nodig is dat u zelf back-ups maakt. Uw gegevens zijn altijd en overal beschikbaar en toegankelijk.