Met de aangekondigde functie e-mail bijhouden kunt u in Microsoft Dynamics 365 CRM Online zien hoe uw klanten met uw e-mails omgaan en komt u te weten wat een gunstig tijdstip is om ze te versturen.
Met e-mail bijhouden kunt u:
- zien wanneer uw bericht en de bijlage zijn geopend;
- bekijken of op een link is geklikt;
- het versturen van de e-mail plannen, zodat het bericht op het voor uw klant meest geschikte tijdstip afgeleverd wordt;
- een opvolging instellen, zodat u een herinnering krijgt als de e-mail niet geopend of beantwoord wordt.
U wordt geïnformeerd over geopende e-mails en ingestelde herinneringen met nieuwe actiekaarten. Deze kaarten verschijnen op het startscherm van Microsoft Dynamics 365 CRM software en op de klantkaart. Vanuit een actiekaart kunt u vervolgens het e-mail bericht openen en de interactiegeschiedenis bekijken.
Een overzicht is toegevoegd, waarmee alle gevolgde e-mails weergegeven worden met kolommen voor het aantal openacties, bijlagenweergaven, klikacties op koppelingen en het aantal reacties.