Het succes van uw organisatie wordt grotendeels bepaald door de kracht van de samenwerking; zowel intern als met uw klanten. Hoe efficiënter die samenwerking is, hoe productiever de medewerkers en dus de organisatie. Helaas is échte samenwerking in veel organisaties nog ver te zoeken: medewerkers zijn te veel tijd kwijt met het zoeken naar informatie en het beheren daarvan. Gegevens zijn verspreid over mappen, agenda’s, sheets, databases en mailboxen. Wanneer een klant belt met een vraag, dan is vaak ruggespraak nodig of moet de klant worden teruggebeld. Dat kan vaak sneller, efficiënter, professioneler en dus klantgerichter. En dat kan net het verschil maken bij het binnenhalen van die ene order….
Nauta Automatisering zorgt in uw organisatie voor een productievere samenwerking, waarbij procedures zo veel mogelijk worden vastgelegd in Microsoft Dynamics 365 CRM software en SharePoint. Nauta Automatisering richt zich daarbij niet alleen op de software, maar vooral ook op de mens erachter. De persoonlijke efficiency en het gebruikersgemak krijgen dezelfde aandacht als de voordelen voor de organisatie. Hiermee wordt draagvlak gecreëerd bij uw medewerkers en motivatie voor het welslagen van het project.
Dankzij Nauta Automatisering:
- zit de (dossier)kennis niet meer bij die éne medewerker, maar in de hele organisatie;
- is klantinformatie eenvoudig vastgelegd en makkelijk voor alle medewerkers terug te vinden;
- kunnen collega’s het werk van anderen overnemen zonder dat daarvoor uitgebreide overdracht nodig is;
- werken medewerkers efficiënter waardoor uw organisatie slagvaardiger is.
Benieuwd hoe uw organisatie efficiënter en eenvoudiger kan samenwerken? Neem contact op voor een vrijblijvende kennismaking!