In de Release wave 2 van afgelopen oktober heeft Microsoft het werken met e-mails in Dynamics 365 CE CRM op drie manieren verbeterd.
E-mails als gesprek bekijken
E-mails kunnen nu als gesprek op de tijdlijn weergegeven worden, zoals in Outlook. In uw persoonlijke instellingen kunt u E-mail berichten als gesprek weergeven op tijdlijn aanvinken. De e-mails die bij hetzelfde e-mail-gesprek horen, worden in de tijdlijn met elkaar verbonden door een lijn.
E-mails automatisch opslaan uitschakelen
In uw persoonlijke instelling kunt u aangeven welke ontvangen e-mails automatisch in Dynamics 365 CE CRM opgeslagen moeten worden. Sinds de laatste update kunt u deze functie uitschakelen door Geen e-mail berichten te selecteren. Deze optie kon in eerdere versies alleen voor de hele organisatie ingesteld worden.
Nieuwe e-mail inline aanmaken
Als u een e-mail aanmaakt vanuit de tijdlijn van een record, dan wordt het formulier inline geopend. Tijdens het opstellen van de e-mail kunt u met Dynamics 365 CE CRM blijven werken. De e-mail blijft zichtbaar, totdat u op verzenden klikt.
Lees ook het overzicht van de overige verbeteringen in Release wave 2 van 2019 voor Dynamics 365 for Sales.