Microsoft Dynamics 365 CRM software is volledig geïntegreerd met Outlook; de meest gebruikte email cliënt in bedrijven. Als u weet hoe Outlook werkt, kunt u ook snel aan de slag met Microsoft Dynamics CRM software. De Microsoft Dynamics 365 CRM voor Outlook verbeteringen hebben vooral betrekking op de uitwisseling van gegevens tussen CRM en Outlook.
De nieuwe versie van Microsoft Dynamics 365 CRM cliënt voor Outlook omvat de volgende verbeteringen:
- In Outlook toegewezen taken kunnen worden bijgehouden in Dynamics 365 CRM. Nadat u de taak hebt toegewezen en bijgehouden in CRM, bent u niet langer de eigenaar. De taakeigenaar kan aan de taak werken in CRM of Outlook. Van een bijgewerkte taak worden alle kopieën bijgewerkt, inclusief kopieën van eerdere eigenaars. Van een voltooide taak wordt een statusrapport verzonden naar de eerdere eigenaar(s).
- 4 extra telefoonnummers worden gesynchroniseerd tussen Dynamics 365 CRM- en Outlook contactpersonen.
- Er kunnen nu 3 adressen worden gesynchroniseerd tussen Dynamics 365 CRM- en Outlook contactpersonen, i.p.v. alleen het postadres. Het is instelbaar of alleen het postadres of alle drie adressen (Werk, thuis, overig) gesynchroniseerd moeten worden.
- Afspraakbijlagen kunnen worden gesynchroniseerd tussen Outlook en Dynamics 365 CRM.
- De synchronisatierichting tussen Outlook-velden en Dynamics 365 CRM-velden kan worden bepaald.
Lees ook: Voorwaardelijke opmaak in Outlook voor Dynamics 365 CRM records.