Deze gepersonaliseerde CRM training is gericht op de standaard functionaliteiten en wordt gegeven voor de eigen werkzaamheden van de gebruikers. We inventariseren van te voren uw CRM omgeving en de trainingsbehoefte.
De training kan bestaan uit:
- een algemene presentatie van het proces voor alle gebruikers;
- een training voor de powerusers;
- een instructie voor de gebruikers achter de pc voor de eigen werkzaamheden;
- een groepsgewijze instructie.
De training kan samengesteld worden uit deze onderwerpen:
Algemeen klantenbeheer
- Werken met contactpersonen en accounts
- De Dynamics 365 CRM voor Outlook app of de Dynamics CRM 365 CRM voor Outlook cliënt
- Aanmaken van e-mail sjablonen en Word sjablonen
- Geavanceerd zoeken en weergaven
- Dashboards gebruiken
- Werken met activiteiten en notities
- Aanmaken van marketinglijsten, snelle campagnes en campagnes
Verkoop
- Het verkoopproces
- Potentiële klanten, verkoopkansen, offertes, orders en facturen
- De Product catalogus
- Rapportages met weergaven, Excel, grafieken en dashboards
Klantenservice
- Werken met aanvragen en wachtrijen
- Service Level Agreements
- Rechten
- Kennis artikelen maken en beheren
Beheer
- Beveiligingsrollen, gebruikers en teams
- Aanpassen van entiteiten
- Aanpassen van formulieren
- Weergaven
- Business rules
- Grafieken en dashboards
- Bedrijfsprocesstromen
- Workflows