Met afdruk samenvoegen in Dynamics 365 CRM kunt u in bulk gepersonaliseerde documenten genereren vanuit een weergave of marketinglijst.
- Deze functie is beschikbaar voor de recordsoorten potentiële klant, contactpersoon, bedrijf, offerte, verkoopkans en nieuwe recordsoorten.
- Persoonlijke sjablonen kunnen worden gedeeld met de organisatie.
- De Dynamics 365 CRM voor Outlook cliënt moet geïnstalleerd zijn.
- Samenvoegen kan worden gestart vanuit een weergave voor 1 of meer records.
Afdruk samenvoegen vanuit een weergave.
Klik in een weergave op afdruk samenvoegen.
Selecteer het type samenvoeging, een sjabloon en voor welke records u wilt samenvoegen. klik vervolgens op downloaden.
Dit tussenscherm biedt u de mogelijkheid om bijvoorbeeld op postcode te sorteren of records uit de lijst te verwijderen. Klik op OK.
Voltooi vervolgens de afdruk samenvoegen wizard. De documenten worden geprint en als een voltooide activiteit bij de betreffende records opgeslagen.
Een sjabloon voor afdruk samenvoegen uploaden naar CRM.
Bij een wijziging in de tekst, kunt u het bestaande sjabloon aanpassen of als een nieuw sjabloon opslaan.
Selecteer sjabloon uploaden naar CRM.
Indien u ja selecteert, wordt het bestaande sjabloon overschreven. In dit voorbeeld wordt een nieuw sjabloon opgeslagen.
Type de naam en klik op opslaan en sluiten.
U kunt vervolgens het sjabloon delen door in het acties menu op beschikbaar maken voor de organisatie te klikken.
Deze pagina is bedoeld als lesmateriaal voor de gepersonaliseerde CRM training.