Toegang tot Microsoft Dynamics 365 CRM Online software met een smartphone of tablet in plaats van een notebook, maakt het werk van een verkoper makkelijker. Mobiele apparaten vallen minder op en een snelle blik op een tablet zal waarschijnlijk het gesprek minder onderbreken. Het raadplegen van Dynamics 365 CRM met een telefoon of tablet vóór of tijdens een vergadering is ook minder storend.
De software
Microsoft Dynamics 365/CRM software bevat apps voor mobiele apparaten met iOS (iPad en iPhone), Android en Windows. Overzicht ondersteuning telefoons en tablets.
Offline
De apps zijn ook te gebruiken als u geen verbinding met de server heeft. De offline-ervaring is afhankelijk van de configuratie op de server.
- Offlineconcepten. Microsoft Dynamics CRM voor tablets slaat kopieën op van records en weergaven die recent zijn opgevraagd, zodat ze later sneller worden weergegeven. Als CRM voor tablets geen verbinding kan maken met de server, zijn de gegevens in de cash beschikbaar voor alleen lezen.
- Naadloze Mobile offline-synchronisatie. Records maken, weergeven en bewerken zonder internetverbinding. Zodra u weer verbinding heeft met de server, worden de wijzigingen uitgewisseld.
Het startscherm van CRM voor tablets toont een combinatie van weergaven en grafieken.
Snel zoeken in records van meerdere recordsoorten. Het resultaat wordt per recordsoort gegroepeerd weergegeven.
Gegevens in de cash zijn offline beschikbaar voor alleen lezen.
Een formulier van de recordsoort contactpersoon.
Lees ook: Microsoft Dynamics CRM Online software ondersteunt Safari op de Apple iPad en Klik-en-bel met Skype in Dynamics 365 CRM.